Tää on ihan paskaa

Usein mä mietin et tää elämä on ihan paskaa. Istun pihalla yksin ja itken. Mä en jaksa enkä halua tätä. Mä en ole pyytänyt tätä. Mä en halunnut kahta sairasta lasta. En halunnut lasta joka tulee kuolemaan aivan liian pian. Mä en ole halunnut, että joudun jatkuvasti katsomaan mun lasten kipua. Miksi tälläistä edes pitää tapahtua. Onko tää joku kosto mulle, jostakin mitä olen tehnyt?
 

Mä en todellakaan ole kokoajan vahva supermutsi. Mä olen äiti, joka rakastaa lapsiaan enemmän kuin mitään. Mä olen äiti, joka väsyy tai on jatkuvasti yliväsynyt. Mä olen äiti, joka nykyään liian usein huutaa. Mä olen äiti, joka unohtaa liian usein olla myös puoliso. Mä olen äiti, joka usein huomaa illalla olleensa kokopäivän elossa vain energiajuomalla ja pepsillä. Äiti, joka nukkuu aamulla puolituntia pidempään jos mahdollista, vaikka se tarkoittaisi vaipan räjähtämistä. Äiti joka kerää suurimmat koirankarvapallot roskiin vaikka pitäisi imuroida. Äiti joka itkee sairaalassa, kun ei jaksa ja tarvitsee apua. Mä olen äiti joka yrittää parhaansa tässä äärimmäisen paskassa tilanteessa. Mä olen vaan ihan normaali äiti.

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

28.3.2019

Hiljaiseloa

Tyhjä paikka